reklama

Dobrí ľuďia sú všade na svete alebo "nereality šou"

Mám pocit, že som stal súčasťou nejakého žartu, alebo nemodernej “nereality šou”- urob dobre svojmu blížnemu….

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neuverili by ste, akí sú na svete dobrí ľudia.

Brigádujem v Česku, aby som si mohol v piatom roku štúdia na VŠ užívať posledné študentské dni veľkými dúškami. Sem – tam si zájdem do hospody na pivko, alebo večeru. V každej českej hospode je vždy čo zahryznúť, na rozdiel od tých našich slovenských krčiem, kde sa dá tak akurát poriadne “ochlípať”. Aj to pivko má inú tradíciu a tým pádom aj kvalitu.

Ale prečo tvrdím, že sú na svete dobrí ľudia?! Nuž preto, že posledných pár nákupov v českých hospodách, dokonca aj v jedných stavebninách sa pre mňa skončilo príjemným prekvapením pri účtovaní. Platím priemerne o 30% nižšie účty ako by v skutočnosti mali byť. Napr. 8 pív Radegast (slovom osempívRadegast) 80 Kč namiesto 160 Kč, Dve večere (polievka, hlavné jedlo), k tomu dve pivá 219 Kč na miesto 319 Kč. Večera v pizzerii – 3 chlapi – 2 x pizza, šalát CAESAR, 2 x pivo, 1 x Coca – Cola = 180 Kć namisto 380 Kć.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zlatým klincom bol nákup geotexstílie na stavbu. Zámer bol 100 m2, dostali sme 200 m2 za cenu 100 m2.

Čo vy na to? Je to normálne? Mám pocit, že som stal súčasťou nejakého žartu, alebo nemodernej “nereality šou”- urob dobre svojmu blížnemu….

Tak či tak, mám trochu zlý pocit z toho, že chudáci obchodníci sa na úkor mojej peňaženky okrádajú….Ja by som im to chcel nejako splatiť. A možno sa mi “NIEKTO” odmieňa za dobré skutky….Takže ďakujem NIEKOMU a idem na obed. Uvidím, koľko dobrého som napáchal….

Martin Tutka

Martin Tutka

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent, občan, fanúšik, súčasť vesmíru, zaľúbený Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu