reklama

Čo sa deje tesne pred snívaním

Snívam aj vo dne. To ma vždy prekvapí, tak ani neviem, čo je vlastne pred snívaním. Moje nočné snenie neovládam, takže neviem, čo to vlastne je "pred snívaním". Avšak včera večer v posteli som si uvedomil toto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Slnko včera pálilo. Môj kolega si však myslel, že nepálilo, ale iba pripaľovalo. Páliť vraj bude až cez víkend. No a táto páľava ma tak unavila, že po obligatórnom pive po fakultatívnej večeri (v zmysle príslovia .....a večeru daruj nepriateľovi) som sa ocitol v posteli. Časovač vypínania som tradične nastavil na 30 minút, pretože som nikdy bdiaci túto métu neprekrpčil. Hľadal som kanál, ktorý by mi poskytol vhodnú kulisu na zaspatie. Tradične som našiel ČT 2. Neviem ani názov filmu, ani produkciu, kto v ňom účinkoval, o koľkej začal a dokonca ani o koľkej skončil. Prekvapil ma však tým, že som musel časovač posunúť. Posunul som ho o ďalších 30 minút. Bol to krásny film o láske. Bavia ma krásne filmy o láske, ktoré ju neservírujú ako fast food - rýchlo pochopiť, kto má koho rád, že ho má rád, prečo ho má rád....Jednozávitovky. V tomto filme bola láska krásne zakamuflovaná, utajená, úžasná, zakázaná, odsúdená... Nepoznal som však začiatok. Prišiel som k telke neskoro. Ale som rád že som k nej prišiel a že som nasilu zaspal pred tým, ako som sa dozvedel, ako táto láska skončila. Je zváštne, že niekedy vás osloví niečo, čo neviete ako začína a ako konči.Proste sa vám to páči také, aké to momentálne je.

Martin Tutka

Martin Tutka

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent, občan, fanúšik, súčasť vesmíru, zaľúbený Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu